بازدید ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از دانشکده پرستاری و مامایی به مناسبت روز استاد؛ تقدیر از تلاشهای علمی و آموزشی
بازدید ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از دانشکده پرستاری و مامایی به مناسبت روز استاد؛ تقدیر از تلاشهای علمی و آموزشی
در آستانه روز استاد، آقای دکتر صالحیفرد رئیس محترم دانشگاه، به همراه هیئت محترم همراه ( معاونان محترم آموزشی، پژوهشی،مدیران دانشگاه و ...)، از دانشکده پرستاری و مامایی بازدید و روز استاد را به اساتید هیئت علمی و کادر آموزشی این دانشکده تبریک گفتند.
به مناسبت روز بزرگداشت استاد، آقای دکتر صالحیفرد، رئیس دانشگاه، به همراه آقای دکتر دهقان (معاون آموزشی)، آقای دکتر حسنپور (معاون پژوهشی)، آقای دکتر شیخی (مدیر کل تحصیلات تکمیلی) و هیئت محترم همراه، روز گذشته از دانشکده پرستاری و مامایی بازدید کردند.
در این دیدار که با حضور ریاست دانشکده، آقای دکتر صالحی، معاونت آموزشی دانشکده،خانم نوریان، معاونت پژوهشی دانشکده، خانم دکتر رئیسی، مدیر تحصیلات تکمیلی،آقای دکتر مولوینژاد، مدیران گروهها و اعضای هیئت علمی دانشکده برگزار شد، ریاست محترم دانشگاه از زحمات و تلاشهای علمی و آموزشی استادان و اعضای محترم هیئت علمی در مسیر ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش قدردانی کرد و روز استاد را تبریک گفت.
این بازدید فرصتی بود تا مسئولان دانشگاه با جمعی از اساتید و کارکنان دانشکده پرستاری و مامایی گفتگو کرده و بر اهمیت نقش اساتید در تربیت دانشجویان و ارتقاء سطح دانش و مهارت در حوزه پرستاری،مامایی و اتاق عمل تاکید نمایند.