• تاریخ انتشار : 1405/02/22 - 09:25
  • تعداد بازدید : 30
  • تعداد بازدیدکننده : 19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام تبریک روز جهانی پرستار

روز جهانی پرستار گرامی باد

پیام تبریک ریاست دانشکده پرستاری و مامایی به مناسبت روز جهانی پرستار

تبریک ریاست محترم دانشکده آقای دکتر صالحی به پرستاران، اساتید، دانشجویان و کارکنان پرستاری به مناسبت فرارسیدن روز جهانی پرستار ایشان در پیامی این روز را به همه اساتید، پرستاران پرتلاش که با عشق، علم و فداکاری مراقبت از بیماران را بر عهده دارند، تبریک گفت و از زحمات آنان برای ارتقای سلامت جامعه قدردانی کرد.

روز جهانی پرستار گرامی باد

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی پرستار، ریاست محترم دانشکده پرستاری و مامایی طی پیامی ضمن گرامیداشت مقام والای پرستاران، این روز فرخنده را به تمامی اساتید، کارکنان، دانشجویان رشته پرستاری و همه پرستاران پرتلاش در مراکز آموزشی و درمانی تبریک گفتند.

در متن پیام آمده است:

پرستاری، تجلی عشق، ایثار و انسان‌دوستی است. پرستاران، فرشتگان سپیدپوشی هستند که با دانش تخصصی، وجدان کاری و روحیه فداکاری، شبانه‌روز در کنار بیماران حضور دارند و با دستان مهربان خود، آرامش و امید را به دل‌های ناآرام هدیه می‌کنند.

ریاست محترم دانشکده در ادامه، از زحمات ارزشمند اعضای هیئت علمی رشته پرستاری و دانشجویان این رشته تقدیر کرد و افزود: نقش پرستاران در نظام سلامت، نقشی حیاتی و بی‌بدیل است؛ آنان نه‌تنها مراقبان سلامت جسم، بلکه آرام‌بخش روح و تکیه‌گاه بیماران در لحظات دشوار هستند. تلاش علمی و اخلاق حرفه‌ای شما، مایه افتخار جامعه آموزشی و درمانی کشور است.

در پایان این پیام آمده است:

ضمن پاسداشت مقام والا و زحمات پرستاران عزیز، روز جهانی پرستار را صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، سلامتی، عزت و موفقیت روزافزون برای همه پرستاران و اعضای خانواده بزرگ پرستاری آرزو داریم.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 11930

تصاویر