پیام تبریک ریاست دانشکده به مناسبت فرارسیدن روز ماما
روز ماما گرامی باد
یک میلیون ماما بیشتر one million more midwives
ریاست دانشکده آقای دکتر صالحی به مناسبت فرارسیدن روز ماما، با قدردانی از تلاشهای علمی و حرفهای ماماها، این روز را به تمامی دانشجویان مامایی، اعضای هیئت علمی، اساتید مامایی و ماماهای پرتلاش تبریک گفتند و برای آنان آرزوی موفقیت کردند.
به مناسبت فرارسیدن روز ماما، ریاست محترم دانشکده آقای دکتر صالحی، در پیامی ضمن پاسداشت جایگاه والای ماماها، این روز را به دانشجویان مامایی، اساتید و اعضای هیئت علمی رشته مامایی و تمامی ماماهای گرانقدر تبریک گفتند.
در متن این پیام آمده است:
ماماها با اتکا به دانش تخصصی، تعهد حرفهای و روحیهای سرشار از انساندوستی، نقشی بنیادین در حفظ سلامت مادران و نوزادان و ارتقای کیفیت مراقبتهای دوران بارداری، زایمان و پس از آن دارند. تلاشهای علمی و بالینی شما، در کنار دقت، آرامشبخشی و مسئولیتپذیری ارزشمندتان، همواره الگویی اثرگذار برای جامعه سلامت است.
ایشان از زحمات ارزشمند ماماهای گرامی—از دانشجویان و استادان گرفته تا پژوهشگران و ماماهای شاغل در مراکز درمانی و آموزشی—ابراز قدردانی کرد و در پایان، آرزوی سلامتی، سربلندی، توفیق روزافزون و موفقیت در مسیر خدمت به مادران و نوزادان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود.