اطلاعیه
فعال شدن ارزشیابی اساتید در سامانه طبیب
ارزشیابی اساتید در سامانه طبیب فعال شد
به اطلاع دانشجویان گرامی میرساند ارزشیابی اساتید در سامانه «طبیب» فعال شده است. خواهشمند است دانشجویان محترم در اسرع وقت با مراجعه به سامانه، نسبت به ثبت ارزشیابی خود اقدام نمایند.
دانشجویان گرامی
به اطلاع میرساند ارزشیابی اساتید در سامانه «طبیب» فعال شده است.
لطفاً با مراجعه به سامانه، نسبت به تکمیل فرآیند ارزشیابی اقدام فرمایید.
مشارکت شما در این فرایند، نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانشکده دارد.