• تاریخ انتشار : 1405/02/13 - 08:13
  • تعداد بازدید : 12
  • تعداد بازدیدکننده : 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
گرامیداشت مقام اساتید؛ ستون‌های دانش و تربیت در دانشکده پرستاری و مامایی

گرامیداشت مقام اساتید؛ ستون‌های دانش و تربیت در دانشکده پرستاری و مامایی

تقدیر از مقام شامخ استادان در روز بزرگداشت استاد (روز معلم)

به مناسبت روز بزرگداشت استاد، دانشکده پرستاری و مامایی از تمامی اساتید، چه اعضای هیئت علمی و چه اساتید غیر هیئت علمی، که با تعهد و تخصص خود در امر آموزش و تربیت دانشجویان این دانشکده نقش آفرینی می‌کنند، قدردانی به عمل آورد. ریاست دانشکده، دکتر شهریار صالحی، این روز را فرصتی برای تجلیل از جایگاه رفیع تمام کسانی دانست که دانش خود را در اختیار نسل آینده‌ی متخصصان سلامت قرار می‌دهند.

تقدیر از مقام شامخ استادان در روز بزرگداشت استاد

همزمان با فرارسیدن روز بزرگداشت استاد و معلم، دانشکده پرستاری و مامایی با صدور پیامی، این روز را به تمامی اساتید ارجمند دانشکده، اعم از اعضای هیئت علمی رسمی و همچنین اساتید غیر هیئت علمی که با عشق و تعهد در امر آموزش و تربیت دانشجویان این رشته‌های حیاتی فعالیت دارند، تبریک و تهنیت گفت. این مناسبت، فرصتی ارزشمند برای قدردانی از مقام شامخ تمامی اساتیدی است که چراغ دانش را در مسیر اعتلای حوزه سلامت روشن نگه می‌دارند.

در این راستا، دکتر شهریار صالحی، ریاست محترم دانشکده پرستاری و مامایی، طی پیامی ضمن تبریک این روز به کلیه اساتید دانشکده، بر نقش بی‌بدیل و حیاتی آنان در پیشرفت علمی، ارتقاء کیفی آموزش و تربیت نیروهای متخصص و متعهد در رشته‌های پرستاری، مامایی و اتاق عمل تأکید نمودند.

دکتر صالحی در پیام خود اظهار داشتند: “اساتید، ستون‌های اصلی نظام آموزش عالی و مفاخر علمی هر جامعه‌ای هستند. در دانشکده پرستاری و مامایی، ما مفتخریم که اساتیدی دانشمند، متعهد و خلاق، چه در جایگاه هیئت علمی و چه به عنوان اساتید مدعو و غیر هیئت علمی، در کنار خود داریم که با انتقال دانش روزآمد و تجربیات ارزشمند خود، دانشجویان را برای مواجهه با چالش‌های پیچیده‌ی حرفه‌ای آماده می‌سازند و نقشی کلیدی در ارتقاء سلامت جامعه ایفا می‌کنند.”

ایشان افزودند: “قدردانی از زحمات بی‌دریغ تمامی کسانی که در کسوت استادی به امر آموزش اشتغال دارند، وظیفه‌ای همگانی است. امروز، بیش از هر زمان دیگری، نیازمند بهره‌مندی از دانش و تجربیات گرانبهای آنان برای تربیت نسلی توانمند و مسئولیت‌پذیر هستیم تا بتوانند در خط مقدم ارائه‌ی خدمات درمانی و مراقبتی، منشأ خیر و اثر باشند.”

در پایان این پیام، ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای تمامی اساتید گرانقدر دانشکده، بار دیگر این روز را به ایشان تبریک گفته و بر ادامه مسیر تعالی علمی و بالندگی با هدایت و راهنمایی این عزیزان تأکید شده است.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 11852